فیلم| سال جهش تولید با مشارکت مردم
نویسنده : یزدفردا | شناسه خبر : 191622 | تاریخ انتشار : 09 Farvardin 1403 - 21:46 | 2666 بازدید

به نام خدا 

غايَةُ الدِّينِ الأمرُ بِالمَعروفِ ، و النَّهيُ عَنِ المُنكَرِ ، و إقامَةُ الحُدودِ 

میزان الحکمه، ۱۲۸۰۸

امام على (ع): 

هدف نهایی دین این است که امر به معروف و نهی از منکر شود و حدود واجب و حرام الهی اجرا گردد.

باسلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و عرض تبریک فرارسیدن سال ۱۴۰۳

سال جهش تولید با مشارکت مردم

دومین گردهمایی مجمع رهروان امربه معروف و نهی از منکر استان یزد بعدازظهر دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ در محل خاطرات عزیمت دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس در فضایی معنوی و سرشار از انگیزه خدمت در جهت تحقق منویات امامین انقلاب و اصل هشتم قانون اساسی بمنظور احیا فرهنگ گفتن و نترسیدن و مطالبه گری ، با ارائه گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲و تهیه و تشریح برنامه عملیاتی سال پیش رو تشکیل شد.

دراین نشست سردار فتوحی مسئول مجمع استان یزد به تشریح جایگاه مجمع و اقدامات انجام شده با حمایت از مکتب و ولایت ، ضمن تشکر فراوان از بسیجیان مخلص و بدون توقع استان ، به عنوان سربازان امام زمان روحی و ارواحنا فدا ، که زحمات امامین انقلاب و شهدای عزیز را پاسداری می نمایند،  به امر خطیر اجرای سیاست های کلی نظام و گام دوم انقلاب اشاره 

و برنامه های سال ۱۴۰۳ را ابلاغ نمود و همگان را دعوت به همکاری کرد .

و با اشاره به برگزاری انتخابات پرشور برخلاف هجمه سنگین دشمنان نظام ، از همه کسانیکه تلاش کردند تا مشارکت خوبی رقم زده شود تشکر و قدردانی کرد 

آقای شریف مسئول حوزه مردم به دولت با اهمیت موضوع دغدغه های مردم و مطالبه گری از مسئولین در مسیر موفقیت سیاست ها همت مضاعف اعضا را درخواست کرد. ایجاد سایت مجمع و معرفی آن https://mranyazd.ir/ و همینطور حضور فعال در فضای مجازی با استفاده از این فرصت و زدودن تهدید همچنین جهت ارتباط بیشتر با مردم از دیگر مواردی بود که به آن اشاره شد. 

آقای دهقانی جانشین مجمع نیز دو مأموریت اصلی و اساسی مجمع رهروان را امر به معروف و نهی از منکر و مطالبه گری ازعملکرد مسئولین بیان نمود ، 

خودسازی ، جامعه پردازی و تمدن سازی ماحصل بیانیه گام دوم انقلاب است ،

در بهره گیری از قرآن ، مساجد و جوانان و آحاد مردم و عملیاتی شدن برنامه ها نیز به سیره ائمه معصومین علیهم السلام با ذکر مواردی تاثیر گذار اشاره شد.

میهمان ویژه دومین گردهمایی مجمع آقای مصطفی زارع سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بود که با تشریح فعالیت ها و انتشارات در دست اقدام در خصوص داستان‌های مفاخر ومیراث فرهنگی و رسوم اصیل و ارزشمند دیار قنات و قنوت و قناعت پرداخت و مسئول مجمع و اعضا بویژه اموربانوان از همکاری و مساعدت وی و همکارانشان در شورای شهر و شهرداری قدردانی نمودند.

آقای روستایی مسئول حوزه برنامه ریزی با تدوین و ارائه برنامه ۱۴۰۳ و شرح وظایف اعضا در مجامع استانی و شهرستانی به باز تعریف تشکیلات مجمع و ارزیابی آن  پرداخت که با توجه به انسجام و مشارکت بیشتر در مسیر اهداف تعیین شده تا حصول نتیجه اقدام خواهد شد.

خانم زارع مسئول امور بانوان باتشریح فعالیت ها و پیگیری تحقق جامعه خانوادها محور و نیاز به توجه جایگاه مستقل تشکیلاتی برای بانوان در مجمع را خواستار شد .

مسئول مجمع نیز باتشکر از فعالیت های ارزنده و مثال زدنی ایشان بر مجزا بودن امور بانوان و جوانان و پیگیری در این خصوص و در نظر گرفتن هدف مشترک حوزه ها تاکید نمود.

آقای زارعزاده مسئول حوزه مردم به مردم نیز با تشکر از همت همگان در برگزاری انتخابات امن و شورانگیز برخلاف نظر بدخواهان ، نسبت به تفاهم با نهادهای غیر دولتی و بهره گیری بیشتر از ظرفیت های موجود تاکید کرد.

برگزاری کارگروه حوزه ها و جلسات همفکری اعضا مجمع استانی برنامه پایانی دومین گردهمایی مجمع استانی بود که در لحظات معنوی افطاربا اقامه نمازجماعت مغرب و عشا پایان یافت .

روابط عمومی و رسانه مجمع رهروان امربه معروف و نهی از منکر استان یزد

برچسب ها
ثبت دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.